sobota 8. června 2013

Foto jídelníček V.

Krásný den,
tak co jste dnes dělali?:) Po dlouhé době byla konečně slunná a teplá sobota! (Jupí!) I když v tomhle dnešním pařáku jsem dopoledne šla dvouhodinovou procházku v džínech a myslela jsem si, že se upeču, tak to bylo fajn (a také jsem si ke všemu zapoměla sluneční brýle, fakt vetší pako být nemůžu..). A odpoledne jsem šla znovou ven, projet se s kamarádkou na longboard.:) No i když jsme toho spíš víc nakecali než najezdili. 
A tady je zase pár fotek z celého týdnu co jsem měla dobrého k jídlu.:)

Má dnešní večeře, slunečnicový chléb na něm Lučina linie, jeden rýžový chlebíček a PB, 2x šunka od kosti, okurka, ředkvička a jako osvěžení v teplém dni meloun.:)



Dnešní snídaňe:) Kokosovo-čokoládová ovesná kaše s banánem, posypaná mandlemi a politá javorovým sirupem.


Včerejší večeře, úplně úžasný lehce pálivý salát!:) Mrkev+ okurka+ ledový salát+ chrry rajčata+ červená paprika+ lžička kopru+ jeden sýr cottage+ 2-3 lžičky Dijonské hořtice.:)


Rýžové chlebíčky s PB, Lučinou linií a sýr Eidam, rajčata, Alpro soya čokoládové + vodní meloun.:)




Mongolian BBQ je nejlepší Asijský fastfood, úžasná grilovaná rýže se zeleninou a kuřecím masem, ke všemu když si ji vezmete s sebou dají vám jí do krabičky!:))


Gnocchi s kuřecím masem a mrkví.


Svačinka, celozrnný chéb s Lučinou linií nebo šunkou + rýžový chlebíček, rajčata, madle a sýr Eidam.


Další svačinka, Alnatura špaldové krekry, rýžové chlebíčky, sýr cottage, rajčata, lžička PB, okurka + sušenka Medvědí štěstí.:)


Úžasné smoothies!:) Šťáva z jednoho pomeranče + maliny+ 200 ml sójového mléka (může být i normální ale já nemohu kravské, proto piju sójové), šťáva z 1/4 lmetky.:)


Menší svačinka.:) Lesní směs smoothie a 2x rýžové chlebíčky s jogurtovou polevou.:)


A na závěr  fotk z dnešní projížďky na longboardu.:)

6 komentářů:

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)